Збереження навколишнього середовища – один з пріоритетів соціальної діяльності РЕНОМЕ. Група компаній у всіх своїм напрямках діяльності пропагує екодружність.
Зокрема, девелопер РЕНОМЕ Комфорт у житлових комплексах влаштував пункти для сортування сміття, встановив контейнери для використаних батарейок, облаштував екопарковки та велоінфраструктуру, у житловому комплексі “Spectrum” працює електрозаправка. Також РЕНОМЕ Комфорт завершує будівництво першого у регіоні бізнес-центру класу А за всіма вимогами міжнародної сертифікації BREEAM.
Група компаній РЕНОМЕ постійно організовує толоки, які залюбки відвідують всі працівники.

Крайня екоідея групи компаній РЕНОМЕ – це створення лімітованої колекції апсайклінгових сумок з використаної банерної тканини. Мета – привернути увагу до проблеми утилізації відходів рекламної індустрії та показати, як перетворити старі банери на щось корисне.
“В рожевих мріях хочеться стати прикладом іншим місцевим бізнесам у поводженні з відпрацьованими рекламними матеріалами. Залишки буклетів, флаєрів, папок ми здаємо на макулатуру і ось втілили чудовий кейс поводження з банерами. Як девелопер ми плануємо розвивати тему екосвідомого бізнесу і використовувати в будівництві та благоустрої матеріали з переробленої вторсировини” – Надія Границька, керівниця відділу маркетингу ТОВ РЕНОМЕ Комфорт

Зазвичай рекламний банер виконує своє призначення до 3 місяців. Далі – їх або спалюють, або викидають на смітник. А розкладаються банери близько 900 років.
Група компаній РЕНОМЕ спільно з Re:ban створила лімітовану колекцію апсайклінгових сумок з використаної банерної тканини.
До першого дропу увійшли 80 сумок, для пошиття яких було використано 11 банерів різного розміру.
Кожна шопер виконаний в унікальному дизайні. Окрім привабливого вигляду – вони міцні, тримають форму, не промокають та довго зберігають свій вигляд.
Робити корисні речі – просто, а у випадку з шоперами практично та стильно.